torsdag 1 januari 2009

Nytt år

och som alltid när det är sådär nytt och spännande så tänker jag att det är möjligheternas år. Och allt som jag vill göra och hinna.
Till exempel detta:
- Tredje terminen på journalistprogrammet. Och fjärde, det kommer ju en höst också.
- Femton-tjugo poäng rikare i franska
- Förhoppningsvis ett nytt sommarjobb. Jag lovar mig själv att söka ett nytt åtminstone.
- Hälsa på ida i London och sanna i Berlin
- Kaisa i Umeå, lillebror i Luleå, Amsterdam med lisa och Paris med angelica (kanske får spara något till nästa år?)
- Körkort! Ja, det får bli en intensivkurs under sommaren, finns inte en chans att det hinns med under våren.

Det var en trevlig nyårsafton i går. Och idag blev det sex and the city och frallor (lisa gick ned och köpte!) och promenad med sushi när vi piggnade till. Nu ska jag iväg till mitt traditionsenliga söndagsgöra- bio. Och imorgon jobbar jag igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, julkortet kom fram! TACK! 2009 kommer att bli ett mindre kaosartat kort. Det kommer att fyllas av lugn och brev. Ellerhur?

Anonym sa...

vi kommer att få ett fint år.