söndag 7 december 2008

matbloggen


Åh, helgerna går alldeles för fort!

Det har dock varit en bra helg fylld av trevliga incidenter, t ex middag på grekisk restaurang, Förnuft och känsla på stadsteatern med tapas och ett (vuxet!) stort glas rött efteråt. Många givande diskussioner med angelica den här veckan och i synnerhet igår kväll.
Jag känner att jag skulle vilja citera en rad jag nästan minns ur Sylvia Plath´s dagböcker för att beskriva det men även om jag skulle orka lyfta ned den från bokhyllan så skulle det ta för lång tid att hitta rätt i tegelstensboken. Får återkomma om det...

Idag har jag kombinerat franska grammatikstudier med hushållssysslor, lasagnemiddag och pepparkaksbak och jo, sådana söndagar är väl helt ok men jag känner mig inte helt redo för en ny radiovecka...

Avslutar med lite chips, för att jag kopplar av då.



Inga kommentarer: