söndag 22 februari 2009

Tvättbloggen

ja, det är så söndagskvällarna ser ut- blogg och tvätt. Allmänt slösurfande när man gjort färdigt det jobbiga i att söka jobb, som tar tid, som jag ägnat en jävla massa kvällar åt den sista tiden.
Jag sitter i sängen och skriver, om några timmar ska jag ligga ner med min bok. Innan dess ska jag fixa tvätten! Franskaläxan också klar, en oerhört produktiv söndag. Skulle se Muminfilm på eftermiddagen men biljetterna var slut. Gick hem och sökte jobb istället. Det är hemskt!
Mor har varit på besök under veckan och jag har haft det ganska lugnt, så lugnt att det plötsligt blev lite hektiskt sådär mot veckans slut.
Metodkursen är klar! Nu börjar en ny med 15 poängs uppsats och i nuläget känner jag mig ganska peppad. Över att få disponera tiden själv i högre utsträckning, över friheten att välja. Över att jobba med Lisa.

Tröttheten börjar ta överhanden. Imorse var jag oförskämt pigg med tanke på vinet och plumsandet i snöstorm sena timmar.

Annat är:
- Jag har klippt av mitt hår!
- Jag har inte fått sushi på två veckor och ska se till att få det inom en snar framtid
- Jag pysslar med mina dikter lite peu en peu
- Jag har en Courtney Love-reunion och ÄLSKAR allt som jag relaterar till henne!
- Jag har klarat att inte bli magsjuk vilket är helt osannolikt

1 kommentar:

Creutz sa...

Bild på frisyren! Bild på frisyren!